close

果日難得小主有心情出街食...所以我地就嚟食...仲加咗個菜添...可惜...我只記得影呢個前菜...

果日我地一嚟就攞低前菜...我心諗呢啲咪大方囉...你話9個人未嚟齊都已經比定9 份你...唔會好似我果次去東海咁..明明6人食飯送6隻...我未嚟又唔蒸果隻鮑魚..嚟咗又唔再比...擺明呃人...賺人咁多錢都咁小家...之後我都無再去灣仔果間東海了...(其實果次去已經唔多人了)

不過呢日嚟都有小小插曲...話說頭輪我地6人叫咗嘢食...其中5個已到...仲差不多食完係欠一份...第二輪嚟齊都未嚟...我地催咗4,5次先到...果個同事發哂老難...唉...

20140901_123138.jpg  

arrow
arrow
    文章標籤
    九龍灣 megabox 墾丁茶房
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()