close

200809142221

印象中次次去趁呢間餐廳我都係遲到架...還記得第一次去Times Square 果間食lunch..我係因為有事所以去到既時候d同事己經食咗一半...第二次就係因為我無帶電話返工..所以好夜放工返到屋企覆電話...朋友話仲係度等緊我...我唯有沖哂涼都要再出去...去到..佢地緊係己經食哂啦...飲緊嘢等我囉..

到呢次..我先知道原來旺角家樂都有分店...今次就係幾個人等到我八時幾先到...真係幾唔好意思...但佢地都只係食咗個頭盤..都算係咁...

 

呢個似粉卷既物體本身無咩味..但係d汁就好好味!

 

沙律都有兩款...正

 

呢個意粉好好味..

 

Pizza 就真係要趁熱先好味

 

食完唔係好夠..加埋呢個剛好..哈哈!!好在朋友同我意見一致..如果唔係我真係以為我好大食呀!

arrow
arrow
    文章標籤
    California Pizza Kitchen
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()