close

呢日係一年一度既Budget Meeting...今年起得好早呀...我地要準時8點開始...所以約7點半大家都已經到咗食住早餐等開始...

我上年搭地鐵...今年再早啲都係搭地鐵...因為呢期真係好窮嘛...哈哈...

預鬆咗好多時間...所以就算係尖沙咀站行咗一輪慢慢搵出口...好彩一出就係酒店...

入到酒店...剛好見到幾個同事搵緊Meeting Room...好快就搵到了...

早點全部都係甜的...唔啱口味...原本諗住飲杯齋啡就算...但同事話呢個甜得嚟都好味..所以我整咗件...

IMG-20140902-WA0001.jpeg  

一件緊係唔夠頂肚啦....

呢輪冷氣窗邊超凍...我地呢邊就啱啱好..

所以tea break時就叫人熄咗...就超焗...我地呢邊出汗...

Tea break 有新嘢食...呢個三文魚...鹹的...ok好食啦...所以我隊咗三四嚿...好彩佢夠漏...所以頂到去午飯時間...

20140902_095754.jpg  

arrow
arrow
    文章標籤
    intercontinental hotel
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()