close

到午餐時...大家已經好餓...上年我地就食自助餐...今年..我地就食set lunch...點解...因為我地大家要準時散會...嘻嘻

一放lunch...大家跟著酒店人員嚟到NOBU呢間日本餐廳...大家話佢好出名...Sorry...本人好窮...所以唔知道佢有幾出名兼幾好食...不過環境幾好...望到出面...又唔多人...

我地自成一角...望出去望到星光大道...

20140902_124035.jpg

係Meeting Room 又望到呢隻好靚既帆船...同事影得好好...如果可以走埋窗框同個袋就完美了...

我地今日食Set Lunch...有A B餐揀...我因為想食牛...所以我地成條team 都揀咗牛...落咗單之後...同事先話呢個出名係個雞...

Set Lunch...先第一部份...

個沙律辣...但唔知辣係邊...啲壽司就普通

  undefined

呢個係下半部...個牛超嫩...好好味...支然粉既味...中間個魚...普通...個菜配飯...ok...

  20140902_130433.jpg

有同事叫咗雞...我試咗一嚿...超普通...所以揀牛係啱既..呵呵...

食飽飽...老細講起...唉...我入嚟呢間公司足足肥咗40幾磅...太誇張了...

 

arrow
arrow
    文章標籤
    nobu intercontinental hotel
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()