close

2007年10月21日下午9:49公開累積瀏覽 12 1

燒烤月的第三炮係上星期六的巴西燒烤...

但我想寫的是..19 Oct 07...why? because it make me feel very tried...

why??

咁係因為我己經好耐或者應該講係第三次踩吐露港公路...

還記得第一次係舊同學用了幾個鐘教我點踩單車..跟著就由大圍踩到大埔..仲要係來回個隻...

第二次亦都係同一大班舊同學一齊...由沙田踩到大尾督 (無上霸)...都係來回...我還記得那就是我人生第一同第二次踩單車的經歷了...仲記得這兩次都令我踩到....大脾抽筋...

而人生第三次踩吐露港公路..咪以為我就會覺得好輕鬆...一啲都唔係..

原因..一來係己經..嘩...成八,九年無踩過呢條路啦...今次仲要我帶路..真的有d壓力..

二來..今次我帶的兩位朋友..首次踩長途...

不過當我見到沿途的風景是那麼美的時候...一切都不重要了..

 

 

踏咗無耐..因為見到朋友相隔的距離都幾遠..所以我開始用ipod nano聽歌...嘩...那種感覺真的爆爽!!!

 

你地睇吓條路整得幾靚!!!

   

 

過了這一段之後..我地經過一條隧道...哈哈..我終於踩到隧道了...

 

但當我踩完第二條隧道見到科學園的時候...

我其中一個朋友突然打比我..話佢架單車係隧道前有問題...

帶著驚驚地的心情...唯一踩多次條隧道返去救佢啦..

原來係條鏈甩咗...原來...我..連單車都要整埋

未遇過甩鏈亦未整過的我...唯有頂硬上...

見到呢個科學園海傍的風景...証明..我整咗部車啦!!

 

終於踩到大埔啦!!!!!! 因為天色己晚...所以我地係公園小休半個鐘後開始回程!!!

 

點知去到...又係科學園..唉..呢個關口..有d障礙...

朋友炒車...見到佢隻腳腫哂...真係好憂心...我地之前仲話..佢地兩個學咗單車咁耐都未爆過缸算勁添...點知...好彩都係腫..但真係幾腫...

因為炒車..單車又再甩鏈...

 

再回到城門河邊天色己晚...沿途真係見到無數車禍的發生...炒的炒..撞的撞..唉..男男女女都有..熟手生手都會..

攪到我好似係公路揸車咁..要保持一至兩個車位距離..仲要睇埋後面隔離綫的...仲要殿後..以防朋友有咩意外同埋墮得太後返唔切去交車...看到朋友咁努力的向前踩!! 她們真的很勁呀!!!

你看多美的月亮呀...!!!

 

呢隻就係傳說中係城門河的船喇!!!!我影得唔靚...

 

到最後交車時..我真的己筋疲力盡...隻手遞唔到高過水平綫...

但很有成功感呀...他們的第一次長途單車遊..終於成功啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()