close

2007年10月21日下午8:34公開累積瀏覽 53 0

嘩! 真係唔講唔知..原來我食完呢餐咁耐架啦!!

我仲記得好似係我地去完清水灣游水的那一天...即係那天我帶個朋友出浮台的那一天..哈哈!!

我地辛苦一天之後..就去咗九龍城牛肉餅隔離的那間潮洲舖食打冷...

 

首先一坐低..就緊係會有我最愛的鹹菜..仲有我不太愛的花生..

 

招牌的鹵水鵝..當然係不能少的耶..

 

跟著..就係我係屋企狂食..但去街好少食的凍蟹!

 

不過我平時係屋企係蘸桔油的..但呢度就係醋...

 

接著又係我的必叫之選...沙茶牛肉炒介蘭..(我今晚先係屋企食完!)

 

呢個雖然唔係潮菜..但亦係我近期常飲的diet coke..

 

再來就係糖醋麵!!! 好多朋友的至愛..不過佢係心形就有d....

 

最後就係甜品..水晶飽...佢係我愛的奶皇同埋豆沙呀...有別於一般的蓮容餡..嘻嘻!!

 

為咗表示我唔係一個咁獨食既人..我食完呢餐之後..仲買咗兩個清真牛肉餅回家比爸媽吃呢!

arrow
arrow
    文章標籤
    九龍城 潮洲菜
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()