close

200809232000

我公司d外藉同事有一個習慣..就係每逢佢地有咩喜慶事請人食嘢..多數都係請我地食呢隻Doughnuts... 老實講..我係嚟呢間公司之前真係未食過..一來因為佢好甜..二來總覺得好肥..所以就唔食囉..

點知有一次同事買返嚟..team member又攞咗個比我食...咁啱個次係熱呼呼的..我一食就覺得好好味...仲一連chur咗兩個添...之後因為買返嚟都都係凍既..所以我都係只吃一個而己...

 

本人覺得最好味都係呢兩隻原味...其他的都麻麻地!

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Krispy Kreme
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()