close

200809231917

因為第二朝基本上都確定係八號風球..所以我地覺得玩盡d都唔怕...結果食完茄蛋麵之後仲去咗食糖水...原本以我既為人...我一定會行過去架..但因為當日肚疴..加上有d同事覺得太遠..所以分開咗兩班人..一班人打的..一班人行路...

大家以為我係行個班...錯..因為我要去廁所..所以我係打的那一班...但點知比的士大佬老點..係牛奶公司就落咗車..結果..行咗成條吳松街咁滯...真慘...

果度d甜品賣相同個名都好靚架...大家試過都話好味...至於我..緊係無咁勇啦...只係叫咗個芝麻糊食咋...跟著仲要比人話呢樣都係滑腸..頂!

 

撈汁前

 

撈汁後..哈哈

 

呢d玻璃珠同事話好好味架!

 

你睇吓..幾多款..顏色係幾咁colorful!

 

呢個仲話係推介添...拿破侖酥皮..

 

睇吓我地食得幾開心!

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()