2007年10月14日下午10:45公開累積瀏覽 6 0

唉...我呢世人都估唔到既係...

我第一次同阿媽入玩具反斗城..係我買玩具比媽媽...

更估唔到..媽媽同爸爸竟然會同我爭NDSL玩..

其實都唔算爭既..只不過喺我係屋企既時候佢就想問我攞嚟玩啫..

估唔到..我老爸話原來佢都想買嚟玩架...不過係阿媽話嘥錢唔比佢買...所以咪由我呢個敗家女呢買囉..哈哈

今天..我知道原來連姐夫都剛剛真的買了嚟玩..哈哈..

佢呢d有錢人緊係買最貴嗰隻紅黑色嚟玩啦..點同我地呢d每個月戶口得返廿幾蚊既人只可以買粉紅色丫..哈哈

arrow
arrow
    文章標籤
    Pocket Game
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()