close

今次係第一次參加隔離team既生日飯...哈哈...因為有大人物係度...所以雖然平時大家都係一齊食飯...但到呢啲時候我地就要避席...唔知點解今次佢地叫埋我同另一個同事參加...真係好榮幸呀...哈哈...我地仲有名車接送公司去德福添...

利苑...呢間嘢我嚟呢度做嘢咁耐都無食過...反而以前因為有客係呢度...所以每逢約佢都會嚟飲茶...啲嘢好好食架...我記得有個雪山包好好味...今次再叫...連大人物都話好味呀!!哈哈...

圖中呢個芒果甜品聽聞都好出名...但因為大家唔點食又叫多嘢...有個同事食咗好多杯呀!!!勁!!

 

 

20130606_135649.jpg  

arrow
arrow
    文章標籤
    德福廣場 利苑酒家
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()