close

2008年5月18日下午10:06公開累積瀏覽 1 0

嘩!我呢位朋友就勁啦...幾年內搬幾次屋..又要返工又要睇細路又要睇狗..真係勁..最勁既就係換咗幾次屋每間屋都有得燒嘢食個吓先係我最開心既..哈哈!!!

因為有大有細..各人對於狗...都有d怕..所以主人家...一返到屋就"迫狗入後巷"了

 

新屋買咗新燒烤爐..仲係我地同佢"開爐" 嘻嘻

 

比起上次買多咗好多嘢食...就因為咁..所以剩返好多...

 

呢個bb好醒架...一望鏡頭就笑..嘻嘻...

 

呢個就...好攪鬼..佢就係上次拒影既人兄...呢個做型...都係因為我...介紹咗佢地食"消化餅夾棉花糖"先會咁..見到佢既做型..真係不得不影..嘻嘻..小朋友丫嘛..緊係要食到咁先得意..哈哈!

 

食完嘢之後..我地就比返d狗出嚟...攪笑既係...啡色既大狗...進退不得...哈哈..佢一出到嚟又狂奔..嚇到大家四散...最衰趕下場啦..如果唔係真係想同d狗玩多陣..嘻嘻!因為佢地主人養既狗(由從前那隻北京狗-Happy到而家兩隻大狗)幫我由怕狗到起碼敢同狗玩..仲要係大狗...亦係呢位護士媽媽令我由唔敢抱d到由抱佢阿b開始..到而家周圍撩b抱既..嘻嘻..我都話佢勁架啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()