close

2008年2月6日下午9:02公開累積瀏覽 10 0

因為之前個晚既心太軟實在太難食..所以我地都期待當天整心太軟既製作...其實都唔係臨時話去朋友屋企整...我地係聖誕前己經約咗整..初時仲擔心..連續兩人食心太軟會唔會唔係咁好..想轉整第二樣...好彩最後都可以整..

首先同犠牲者影張相先...話哂我地一間都會吞佢地落肚嘛...

 

首先將朱古力整溶..

整溶前...                                                           整溶後...

 

跟著就到超多牛油..又要溶咗佢...

 

之後同朱古力混在一起...見到呢堆嘢既感覺係..好肥呀...

 

跟著就係糖 + 麵粉...

 

接著裝杯入爐...

 

完成品..出嚟啦...我地仲買埋雪糕同車厘子添...個賣相...係咪靚個尋日果個先!!!

 

朋友屋企遠望香港仔避風塘...靚景..

 

之後我地仲交換禮物添...

 

最後我地竟然玩大富翁...佢令我終於明白點解我呢個人生係咁窮...因為我一有錢就係咁買係咁買..行到去最貴個條街既時候己經無錢再買...但係人家只係買咗最貴既一間..有人行過佢就收成六百蚊...比起我個d一百幾十..真係無鬼用啦...天啊...莫非連個天都叫我SAVE...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()