close

今日真係好喪...因為我老人痴呆發作...原本今晚竟然有三班人約我...推咗同事既海鮮之約...我今晚都要走兩場...哈哈...

果日一去到...呢間西餐廳係我推介..呢個約會係我約...所以唔可以唔嚟啦...加上我又要比美國手信給呢班朋友..哈哈..所以點都要走兩場..嘻嘻...

我平時同其他朋友嚟會各自叫...今次佢地叫好多扒..好特別呀..所以我每樣都試左少少..我明明影咗相架...唔知點解得返一張..唔緊要...下次再食過!!!

 

好大扒豬扒...

20130516_201050  

arrow
arrow

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()