close

200809231909

還記得呢間冰室係我出嚟做嘢第一間公司既同事帶我去食架...經歷幾間公司..每同同事講尖沙咀茄蛋麵佢地知道係呢間...己經有一年幾無嚟過啦..今次同事仲帶咗我由第二個路口入添..唔駛行咁多樓梯..勁!

 

我呢個貪心既人係食茄蛋腸丁麵架..

而正宗既茄蛋麵應該係咁樣既...

 

我想呢度唯一既唔好處就係無洗手間...當日還在肚疴中的我真係有d怕...好彩食完走埋先肚痛..咁都有大商場廁所去啫...如果唔係我就死梗!

arrow
arrow
    文章標籤
    尖沙咀 星座冰室
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()