close

 

2007年9月15日下午10:46公開累積瀏覽 40                        

            

上回講到我星期五專登請假去享受陽光與海灘...

因為是請假的關係..所以有些同事咀咒我們那天落雨(那我無話係邊個架..自己認就唔關我事)

 

當然星期五是無雨亦唔哂非常"cheng". 當我另外一班朋友再約我隔日即星期日去橋咀島的時候...他們咀咒的事終於發生了...

其實都幾驚..因為一來橋咀島位於西貢即係成日話鯊魚出沒的地區...朋友又揀一個沒有救生員和防鯊網的海灘..加上那天不只是下雨..其間仲行雷..真係驚被劈中架..

不過d景真係幾靚..在西貢碼頭我地見到好多艇仔係度賣海鮮..好得意..

 

 

有好多海鮮賣呀!! 仲有海星添

 

DSC00122_1

 

我地去到橋咀島發現原來當退潮時..可以行過去對面一個島架..對我嚟講呢d嘢我以為只係在地理書才看到..點知真的..香港是真的有架...

 

 

d水係退潮的時候真的很淺..聽聞仲有蜆摸添..所以雖然下著大雨..我冒著手機會打柴的風險都要影低佢..真係好靚架..唔去真係嘥哂!!!!!!

 

arrow
arrow
    文章標籤
    橋咀島
    全站熱搜

    Woodstock 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()